سازنده برج خنک کننده

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یخساز صنعتی

یخساز صنعتی:

هر روز، در سرتاسر جهان، مردم از یخ برای بسیاری از کاربردهای تبرید تجاری، از سرد نگه داشتن نوشیدنی گرفته تا کاربردهای بسیار حیاتی‌تر مانند اطمینان از تامین مواد غذایی ایمن استفاده می‌کنند.یخساز صنعتی به طور مداوم برای خنک کردن غذاها در عملیات پردازش و نگهداری مواد غذایی یخ تولید می‌کنند. اغلب در مقیاس بزرگ و به شکل تکه هایی با خروجی از تقریباً 1100 کیلوگرم (2500 پوند) در 24 ساعت تا 27000 کیلوگرم (60000 پوند) در 24 ساعت.پارامترهای مهم برای راه حل بهینه یخساز صنعتی، قابلیت اطمینان بالا و بهره وری انرژی، سطح سر و صدای کم، کنترل داخلی و ویژگی های تشخیصی و همچنین امکان استفاده از مبردهای طبیعی است.یخساز صنعتی برای بارها، رستوران‌ها و ماهی‌فروش‌ها ایده‌آل است، طیف گسترده ای از یخساز صنعتی وجود دارد که می‌تواند عملکرد روزمره کسب‌وکار شما را متحول کند، در وقت، هزینه شما صرفه‌جویی کند و اطمینان حاصل کند که خدمات ایمن و کارآمد را به مشتریان خود ارائه می‌دهید، و به شما کمک می‌کند تا سلامت و بهداشت را برآورده کنید. دستورالعمل های بهداشت ایمنی در دستگاه های یخساز صنعتی رعایت شده است.

ویژگی ها و مزایا یخساز صنعتی:

کنترل درجه حرارت برتر

مناسب برای محیط های تهاجمی و صنعت غذا و نوشیدنی

راه حل قابل اعتماد که هزینه های عملیاتی و نگهداری کم را ممکن می سازد

عمر طولانی

نظم و سرعت در کار

داشتن قدرت بالا

برخورداری از قیمت مناسب و مقرون به صرفه

مصرف انرژی پایین

شامل ویژگی ضد زنگ

ضد ضربه

ضد خراش می باشد

دارای ویژگی ضد خوردگی

داشتن بهره وری و بازدهی بالا

حمل و نقل آسان و بی دردسر

اجزای تشکیل دهنده یخساز صنعتی:

کندانسور

اوپراتور

کمپرسور

مخزن گاز

انواع یخساز صنعتی:

دستگاه یخ‌ساز قالبی:

در حقیقت این نوع از یخساز صنعتی قالب‌های بزرگ یخ را تولید می نماید و در سردخانه‌ها و بقیه موارد صنعتی کاربرد دارد.

 دستگاه یخ‌ساز پولکی:

این نوع از یخساز صنعتی که به صورت  پولک، اقدام به تولید یخ می‌کند و از این نوع یخساز صنعتی جهت ماهی فروش‌ها و بسته‌بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

 دستگاه یخ‌ساز حبه‌ایی:

از نوع پرکاربرد و پر مصرف یخساز صنعتی می توان به یخساز حبه ای اشاره نمود که از ان اغلب در رستوران‌ها، قصابی‌ها، آبمیوه فروشی‌ها و سوپر مارکت‌ها استفاده می شود. معمولا قالب‌های دستگاه یخ ساز حبه‌ایی بر اساس تولید کننده دستگاه یخ ساز حبه‌ایی متفاوت می باشد.

 دستگاه یخ‌ساز پودری:

از این نوع یخساز صنعتی به منظور سرد کردن سریع نوشیدنی استفاده می گردد و از ان در آبمیوه فروشی‌ها نیز استفاده می شود. در حقیقت یخ تولید شده توسط این دستگاه به صورت برف می باشد و از این لحاظ در فصول گرم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نحوه عملکرد یخساز صنعتی:

طریقه عملکرد یخساز صنعتی اینگونه می باشد که با استفاده از یک پمپ برای ریختن آب بر روی یک سینی یا صفحه درون یخ ساز استفاده می نماید و پس از منجمد شدن  به وسیله قطعه ای در درون خود دستگاه به تکه های مکعبی یا شکسته تبدیل می شود.در این دستگاه ها یک سوئیچر وجود دارد و به ما این امکان را می دهد تا آن اندازه که به یخ احتیاج داریم تولید یخ کنیم. اندازه این دستگاه ها بسیار مهم می باشد. باید به این نکته توجه نمایید به چه حجمی از این دستگاه احتیاج داریم و روزانه چه مقدار حجم یخ مصرف داریم تا بتوانیم بهترین انتخاب ممکنه در هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه انجام دهیم.داشتن یک دستگاه فیلتر در درون یخساز صنعتی موجب کمک فراوانی به این نوع از تجهیزات می شود.لذا اب مورد استفاده از املاح و الاینده های زیادی می باشد که با گذشت زمان وجود ان ها موجب اسیب و کاهش طول عمر دستگاه می باشد و همینطور موجب ایجاد بوی ناطبوع از یخ می گردد.از مزایای وجود فیلتر در اینگونه تجهیزات این است که سبب می شود که بوی نامطبوعی از یخ به مشام کسی نرسد و یخ شامل آلودگی و املاح اضافه ای نباشد و سبب می شود که دستگاه در ماکسیمم حالت ممکنه ی خود کار کند و عملکرد آن در هنگام انجام کار کاهش پیدا نکند و همچنین موجب می گردد که هزینه تعمیر و نگداری دستگاه تا حد امکان کاهش یابد.

کندانسور یخساز چه وظیفه ای دارد ؟

وظیفه کندانسور تبدیل گاز به مایع را در سیکل به عهده دارد و توسط فن خنک می گردد.

اواپراتور یخساز چه وظیفه ای دارد ؟

وظیفه ان  تبدیل گاز و مایع و به گاز و گرفتن گرمای آب و تولید یخ را در محفظه یخساز است.

سنسور آب در یخساز چه وظیفه ای دارد؟

در یخساز صنعتی محفظه ای برای آب وجود دارد که میزان آب نباید بیشتر از مقدار مشخص شده مقدار آب افزایش یابد بر روی یخ ها میریزد و سبب خراب شدن یخ ها می شود.

کاربرد یخساز صنعتی:

صنایع غذائی

کیترینگ هوائی و خطوط پروازی

هتل ها و رستوران ها

مسافر و توریست

صنایع شیلاتی

کشتارگاه های طیور

 کشتارگاه های دام

 صنایع شیمیائی

 بتن ریزی

 ابعاد مختلف یخساز صنعتی:

1- یخساز 35 کیلویی

2- یخساز 50 کیلویی

3- یخساز 80 کیلویی

4- یخساز 100 کیلویی

5- یخساز 150 کیلویی

6- یخساز 250 کیلویی و400 کیلویی

محل نصب یخساز صنعتی:

همانطور که ذکر شد یخساز صنعتی از انواع مختلفی برخودار است و با توجه به کار و پروژه خود ابتدا نوع مناسب ان را انتخاب نمایدد.

به طور مثال، دستگاه های یخ با خنک کننده هوا معمولاً مقرون به صرفه تر هستند، اما نمی توان آن ها را در مکان هایی با آلودگی زیاد (مانند آشپزخانه روغنی) ، مکان هایی که هوا از 80 درجه گرمتر است و یا مکانی با گردش هوای ضعیف نصب نمود.

اگر مکانی نیاز به یخساز صنعتی دارد می بایست، دستگاه خنک کننده با آب نیز تهیه شود.

نکات نگهداری و پیشگیری از تعمیر یخساز صنعتی:

به منظور جلوگیری  از لرزش دستگاه هنگام کار کردن بهتر است دستگاه تراز باشد.

به منظور جدا نمودن اتصال سیم از پریز برق ابتدا می بایست سر سیم را گرفته سپس خارج نمایید و هیچ گاه خود سیم را نکشید.

به هیچ وجه قوطی های کنسرو و نوشابه را در داخل دستگاه به منظور سریع خنک شدن قرار ندهید این امر سبب آسیب رساندن به دستگاه و باعث تعمییر ان می شود.

برای عملکرد بهتر یخساز صنعتی را به دیوار به زیادی نزدیک نمایید،تا هوای اطراف جریان داشته باشد.

همانطور که ذکر شد اب شهری دارای املاح و الاینده ها و رسوب می باشد و برای حذف این مشکل با کمک فیلتر می توان طول عمر یخساز صنعتی را افزایش داد.

سعی کنید تا حد امکان یخساز صنعتی در معرض مستقیم نور خورشید و  یا محیط های گرم و مرطوب قرار داده نشود.

اگر یخساز صنعتی دچار اسیب و مشکل شد با کمک و مشورت از تعمیرکار متخصص و مجرب و با توجه به خطر برق گرفتگی هیچ گاه خود اقدام به سرویس دستگاه نکنید.

پارمترهای مهم در قیمت یخساز صنعتی:

ظرفیت دستگاه

مدل دستگاه

جنس بدنه

قطعات دستگاه و...

گروه صنعتی و تولیدی هلدینگ صنایع برتر:

شرکت هلدینگ صنایع برتر ایران به عنوان مرجع تخصصی فروش انواع تجهیزات در حوزه تهویه مطبوع، انواع کولینگ تاور و قطعات برج خنک کننده، چیلر تراکمی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، منبع کویل دار، رادیاتور، دیزل ژنراتور، پمپ و سیستم های آبرسانی توسط انواع لوله پلی اتیلن، لوله پلی اتیلن فاضلابی، لوله کاروگیت، لوله پلیکا، لوله زهکش و لوله فلزی، سیستم های تصفیه آب و هوا، پکیج تصفیه فاضلاب، ایستگاه پمپاژ فاضلاب، سختی گیر، فیلتر شنی، تولید انواع سپتیک تانک و چربی گیر از جنس پلی اتیلن و فایبر گلاس و منهول پلی اتیلن، درب منهول، طراحی و ساخت انواع مخازن از جمله مخزن قیفی پلی اتیلن، مخزن فایبرگلاس، مخزن استیل، مخزن اسید، مخزن کامپوزیت، تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، ماشین ظرفشویی صنعتی، یخساز صنعتی، سردخانه صنعتی، ساندویچ پانل و ... با تنوع بسیار زیاد از لحاظ برند و مدل، با داشتن تیمی فنی و متخصص تلاش دارد تا بهترین کیفیت و رضایت را از آن هموطنان و به ویژه صنعت گران نماید. در صورتی که قصد خرید یخساز صنعتی و محصولات مشابه را دارید، می توانید با دریافت قیمت یخساز صنعتی و مشورت کارشناسان فروش هلدینگ صنایع برتر ایران انتخاب بهتری داشته باشید.مجموعه صنعتی هلدینگ صنایع برتر ایران در زمینه تولید انواع یخساز صنعتی به صورت حرفه ای در حال فعالیت است. شما هر گونه نیازی که به انواع یخساز صنعتی و دیگر مدل ها که داشته باشید توسط کادر مجرب و حرفه ای ما در کم ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به شما ارائه می شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص یخساز صنعتی و نحوه تولید آن به سایت هلدینگ صنایع برتر ایران مراجعه نمایید.برای ثبت سفارش با ما در تماس باشید: 02186127232 09129536702 09127065945

  • برج خنک کننده هلدینگ صنایع برتر